Правила повернення замовлень

1. Дані ПРАВИЛА відносяться до повернення нових запасних частин, замовлених з нашого складу та інших постачальників по Україні через відсутність оптових клієнтів.

2. Обов'язкова умова повернення товару – стан позиції у вигляді первинного продажу. А саме: збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, оригінальної упаковки, комплектації, наклейок.

3. Запчастини зі слідами розкриття упаковки, встановлення чи експлуатації поверненню не підлягають. Також поверненню не підлягають деталі електричної групи (лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо).

4. ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ і належать до розділу РЕКЛАМАЦІЇ: товар із приміткою про заборону повернення, пошкодження деталей, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами, перевищення ціни запасних частин щодо первісної та інші некондиції. Рекламації необхідно узгоджувати з нашим відділом продажу індивідуально.

5. Щодо запасних частин, отриманих з некритичними ушкодженнями, розглядаються питання компенсації вартості відновлювального ремонту.

6. Повернення товарів може здійснюватись клієнтами в строк до 14 днів. Поворотні позиції повинні надійти на склад спринтер.com не пізніше зазначеного терміну. Датою початку відліку зазначеного терміну є момент підготовки товарів для відвантаження у бік клієнтів на складі спринтер.com.

7. Повернення необхідно узгодити з відділом продажу. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернутий клієнту без попередження.

8. Надсилання зворотних товарів на адресу спринтер.com виконується через транспортну компанію «Нова Пошта» дані за адресою та одержувачем уточнюйте у менеджерів.

9. Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.